תכנון מרחב הבית ודלתות מעוצבות

בעיצוב ביתנו אנו מקפידים על כל הפרטים הקטנים. הבית הוא המקום אליו אנחנו חוזרים לאחר יום עבודה ארוך, מקום של חום ורוגע מהמולת החיים. על כן, חשוב להשקיע את מירב המאמצים בשביל ליצור את החלל הנעים ביותר עבורכם. דלתות מעוצבות לחדרי הבית הן מהפריטים המשמעותיים ביותר, הם תופסות נפח רב מהחלל והן מעצבות בעצם נוכחותן את השאר החלקים השונים של הבית. שילוב בין דלת פנים לעיצוב הקירות וריהוט הבית הוא המתכון המושלם לעיצוב נכון, אסתטי ובעיקר מזמין, עיצוב שכל מי שיכנס אל תוך המקום האישי שלכם יוכל להרגיש את הנוכחות טבועה בכל פרט מהפרטים הקטנים ועד הגדולים בחלל המעוצב והמוקפד של ביתכם. 

דלתות פנים מעוצבות מאפשרות לכם לתכנן את החלל באופן מושלם וליצור את המרחב בצורה נוחה ואסתטית בהתאם לצרכים האישיים שלכם. הן חלון הזדמנויות לעיצוב ולתכנון נכון של המרחב האישי, שילוב של סגנון אסתטי ופונקציונאלי, בין צורך לבין אמנות, בין הכרח המציאות המודרנית לבין היכולת שלכם לתת לדמיון להנחות את תכנון החלל. 

תוכלו לבחור את העיצוב של הדלת בכל רמה אפשרית, גימור הדלת, חיפוי עץ או פורניר, חיפוי וינוריט ועוד דגמים נוספים ומגוונים, כל חלק בדלת נתון לשיקול דעתכם בשביל להוביל לעיצוב הנכון והמתאים ביותר עבורכם. 

השילוב בין דלת הפנים לבין הבית הוא המפתח לתכנון נכון של המרחב, תכנון שמנצל באופן אופטימלי את עיצוב הבית. הדלתות משרות אווירה של השראה יצירתית ויופי, הכניסה לכל חדר הוא החלק המשמעותי ביותר בו נקבע מראש היחס בין החללים השונים של  בית המגורים. 

דלתות פנים מעוצבות מאפשרות לכם לתכנן באופן מדויק כיצד אתם רוצים לחלק את פנים הבית, בהתאם לצרכים הפרקטים שלכם ובהתאם להשקפה האסתטית שלכם על החללים הפנימיים של בית המגורים או המשרד. לכל חדר בבית מתאימות דלתות פנים שונות בהתאם לטיב החדר ואופיו. כך למשל, לחדר האמבטיה והשירותים ישנו מגוון רחב של דלתות פנים עמידות למים, ולחדרי הבית ניתן להתאים דלתות בעיצוב אישי  בהתאם לאופי של המתגורר בחדר ועל ידי כך לשקף כל חדר וחדר באופן אישי. 

ברמת העיצוב של הדלת תוכלו לבחור גם את הידיות של הדלת בעיצובים מיוחדים ומגוונים המתאימים לכל דלת את הידית המעוצבת במיוחד עבורה.

עד לפני מספר שנים דלתות הפנים היו סטנדרטיות. כיום יש נטייה לתת להן תשומת לב וניתן למצוא דלתות במגוון עיצובים סגנונות וצבעים וכמו כן לשלב בהן אלמנטים שונים של זכוכית וברזל. אפשר גם להזמין דלת בעיצוב אישי מקורי. 

ציפוי הדלת מעניק לדלת את המראה הסופי והרצוי שלה. פופולריים במיוחד הם ציפויים הנותנים מראה של עץ בוק עתיק.

הדלת יכולה להיות בצבע אחיד או מעוטרת בפסים שונים, לאורך, לרוחב או כמרובעים, בחלונות קטנים או בחריצים. גם הפסים ניתנים לצביעה במגוון צבעים. 

כתבות
*6124 צרו איתנו  קשר