אלמנטים עיצוביים בדלתות פנים

מקובל לחשוב על דלת הפנים בתור כלי שמטרתו לחצוץ בין השוהים בחדר לבין החולפים במסדרון או בחדר ההמתנה. במצב סגור, דלתות פנים מסתירות, מעניקות פרטיות ומשמשות לבידוד מפגעי רעש חיצוני.

למרות זאת, לשימוש בדלתות פנים אטומות יש חסרונות. אלה באים לידי ביטוי כשרוצים לדעת אם חדר ספציפי פנוי וריק מאנשים או לחלופין נמצא בשימוש. כמו כן, כשרוצים לאפשר מעבר אור טבעי בחללים קטנים ללא חלונות או כשרוצים לספק פרטיות מבוקרת- למשל במשרדים.

דלתות מעוצבות לבית

נהוג להשתמש בדלתות בעלות חלון קטן יחיד ("מעויין 6", "קרן 5") לחדרי אמבט ושירותים, בהם רוצים להעניק פרטיות מקסימאלית אך עדיין לאפשר חלון הצצה שיהווה סממן לתפוסת החדר. אור דולק או תנועה בחדר מבטיחים שיתר חברי המשפחה בבית יתנו למשתמש את המרחב הפרטי לו הוא זקוק. המיקום בחלק העליון של הדלת מבטיח שפרטיותו לא תפגע והוא יוכל לחוש בטוח וחופשי.

לחדרים פנימיים ביחידות הורים, כמו חדרי אמבט או חדרי ארונות, ניתן לבחור עיצוב פחות שמרני שיגדיל את מעבר האור הטבעי בין החדרים ("פס 11", "קרן 2") אך עדיין יאפשר פרטיות בהתאם לצורך.

להצהרה אופנתית חזקה בעיצוב הבית, בחרו בדלתות פנים ששואבות את השראתן מדלתות הזזה יפניות ודלתות צרפתיות אלגנטיות ("יפני 12", "צרפתי 13"). דלתות אלה נועדו ליצור רושם ייחודי, מפתה ואמירה עיצובית נועזת. האור שחודר מבעדן רך וקסום, והן ישדרגו כל חדר שזקוק למעבר תאורה טבעית.

חשוב לזכור שהזכוכית החלבית מטשטשת אך לא מעלימה את מה שנמצא בתוך החדר, לכן מומלץ לשקול היטב את התקנתן של דלתות אלה בחדרים הנוטים לאי-סדר, כמו חדרי ילדים או חדרי שירות.

דלתות מעוצבות למשרד

במשרדים ומשרדי קבלה חשוב לבחון את החדרים השונים והשימושים הצפויים להם.

למרחבי מחייה משותפים מומלץ לבחור בדלת בעלת חלון גדול שמאפשר הצצה אל תוך החדר ("מחצית 3, "פס רחב 9"). דלת זו אידיאלית למטבחון המשרדי, אזור מנוחה, חדר ארכיון וכדומה.

לחדרי העובדים וחדר ישיבות ניתן לבחור דלתות מעוצבות בעיצובים מקוריים ("M1 הולנדי", "M3 הולנדי"). הפתחים המאוזנים מקנים פרטיות בעת הצורך, אך גם מספקים מידע אודות תפוסת החדר כדי למנוע הפרעות בישיבות חשובות.

לסיום, אם אתם עדיין מתלבטים בנוגע למבחר ולשימושים השונים של דלתות פנים מעוצבות, תוכלו תמיד לבחור בהתקנת ידיות לדלתות עם "נקודת אור" שמספקת הצצה דיסקרטית לתפוסת החדר ומעניקה פרטיות מקסימאלית לצד עיצוב מודרני ואלגנטי.

כתבות
*6124 צרו איתנו  קשר