בחירת דלתות פנים וכניסה – איך להתכונן לפגישה באולם התצוגה?

 

בחירת דלת הכניסה ודלתות הפנים לבית היא חלק משמעותי מפרויקט הבנייה, השיפוץ או פשוט רענון הבית. האפשרויות הקיימות היום רבות ומגוונות, החל מקולקציות דלתות מעוצבות, דרך דגמי קו אפס ועד דלתות אקוסטיות.

החלטתם לשפץ? בונים בית חדש? איזה כיף! חלק חשוב בכל פרויקט. במעמד הבחירה תגיעו לאולם התצוגה ושם תפגשו את איש או אשת המכירות (כדאי לתאם פגישה מראש), שישאלו אתכם מספר שאלות מקצועיות.

ככל שתגיעו יותר מוכנים לפגישה, כך היכולת שלהם לעזור לכם למצוא את הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם תהיה טובה יותר. הפגישה תהיה יעילה, ממוקדת ואולי גם מהירה יותר😉

אז הנה כמה מהשאלות שכדאי להתכונן אליהן:

  


 

בחירת דלת כניסה לבית

1. באיזה שלב אתם של הבנייה / שיפוץ?

השאלה הזו חשובה על מנת שיהיה אפשר להעריך את זמני הייצור והאספקה בצורה מיטבית. אם התפניתם לבחירת הדלת בשלב מוקדם יחסית - יהיה לכם אורך נשימה לקבל אותה בזמן. במקרה של רשת דלתות חמדיה – כל דלת מיוצרת במיוחד עבורכם במפעל שלנו בישראל ומותאמת במיוחד למפתח הבית שלכם, כך שכדאי להיערך מבחינת זמנים. חשוב גם לקחת בחשבון את שיטת ההתקנה. אצלנו תוכלו ליהנות מ-"התקנה יבשה", שחוסכת שלבים בתהליך הבנייה, מונעת התערבות מצד הקבלן, וכך גם מקצרת זמנים וטעויות עתידיות.

2. מה מיקום הדלת?

האם הדלת פונה לדרום? לצפון? אמנם כל הדלתות שלנו מיוצרות מחומרים עמידים למזג האוויר הישראלי, אבל המידע הזה יעזור לאיש המכירות לתת לכם המלצה קונקרטית. אם, למשל, אתם פונים דרומה ואתם מעוניינים בדלת שחורה - הדלת עשויה להתחמם וכך להשפיע על פעילות המנעול. במצב כזה נמליץ לכם לבחור בגוון בהיר יותר.
אצלנו תמצאו דלתות ממגוון סוגי חומרים: HPL, פורניר, ECO WALT וגרניט פורצלן. באמצעות ECO WALT, למשל, אנחנו מצליחים לשמור על החמימות של העץ, עם חומרים עמידים למזג האוויר.

3. מהן מידות המפתח?

כיוון שהדלתות שלנו מיוצרות בהתאם למידות המפתח שלכם - יש לנו את היכולת להציע דלת כנף אחת גם למפתח רחב במיוחד (עד 1.32 מטר) וגבוה מאוד (2.85 מטר), כך שלא תצטרכו להתפשר על פחות מ-בול.
טיפ למי שלא מכיר: כשלוקחים בחשבון את גודל המפתח צריך לזכור שיש הבדל בין גודל פתח הפנייה לגודל מפתח הדלת. חשוב לשמור מרחק מסוים מכל צד לטובת המשקוף.

4. מהו הקו עיצובי של הבית?

לדלת הכניסה תפקיד חשוב בשל היותה האלמנט הראשון שהאורחים נחשפים אליו. דלת הכניסה היא זו שמשקפת את הסגנון העיצובי של המרחב הביתי כולו. נסו לאפיין את הסגנון שבחרתם (כפרי, מודרני, קלאסי, הייטק, מינימליסטי ועוד), והביאו דוגמאות לפגישה איתנו.

תהליך של שיפוץ או בנייה חדשה הוא פרויקט לכל דבר. כדאי לנהל אותו עם תוכנית עבודה ברורה ולגשת לכל שלב עם כל מידע שיכול לעזור לכם להתמצא, לחסוך זמן וכסף. באשר לבחירת דלת הכניסה - רבים נוטים "לסגור" איתה את תהליך השיפוץ, בעוד שהיא זו שתפתח לכם את הבית.

 


בחירת דלתות פנים לבית

1. כמה דלתות נדרשות?

סיפרו כמה דלתות אתם צריכים - כמה מפתחים קיימים בבית, ועבור כמה מתוכם אתם צריכים דלת.

2. מהן מידות המפתחים?

מדדו את כל מפתחי הדלתות בבית. אמנם הדלתות שלנו מיוצרות בהתאמה אישית לכל מפתח, ויגיע אליכם מודד מקצועי, אבל ככל שיהיה לאיש המכירות יותר מידע – הוא יוכל לתת המלצה מתאימה יותר. אל תשכחו – רוחב, גובה וגם עומק!
שימו לב - בחדרי השירותים חתך הדלת יהיה גדול יותר, מה הסיבה? יש בהם חיפוי קרמיקה.

3. מה סוג הדלת הרצוי?

שימו לב לגודל חלל החדר וקחו בחשבון את אופן פתיחת הדלת. עם החידושים שיש כיום בתחום עיצוב הדלתות – תוכלו לבחור בדלת הזזה שתחסוך לכם מקום, ועדיין לשמור על העיצוב של כלל הדלתות בבית.
רגישים לרעשים? עובדים מהבית? יש לכם צורך בבלימת רעשים? זכרו לשאול על דלת אקוסטית בטכנולוגיה הבלעדית של רשת דלתות חמדיה - ULTRA QUIET.

4. מה הסגנון העיצובי של הבית?

הגיעו לפגישה עם דוגמאות ותמונות, ככה תוכלו להתאים את עיצוב הדלת, כניסה או פנים, לסגנון העיצובי של הבית. אצלנו, PINTEREST היא לא מילה גסה. בנוסף, תזכרו להתעניין בכל סוגי הדלתות שלנו כי יש לנו קולקציות תואמות של דלתות כניסה ופנים, כך שהחריטות, למשל, יהיו זהות בכל הדלתות. 

להביא תוכנית בנייה כבר אמרנו? חשוב לזכור 😉

 

כתבות
*6124 צרו איתנו  קשר