דלתות בדגמי עץ

דלתות במראה עץ במבחר גדול של גוונים, בהירים וכהים, לאורך ולרוחב, לקבלת סגנון כפרי, תעשייתי או מודרני. תוכלו לתאם איתנו את המראה המושלם לבית שלכם, ולבחור לא רק בעיצוב הדלת אלא גם בסוג הדלת והפתיחה המדויקת לכל פתח.
קטלוג אינטראקטיבי - באפשרותך לבחור ממגוון הדלתות, המשקופים, הזכוכיות והצבעים על ידי הקלקה

תתחברו לטבע... מתוך הבית

בכל מקום בו בחרתם לגור, בעיר הגדולה, במושב או בקיבוץ, תוכלו לשוות לביתכם אווירה חמימה, רגועה ונעימה בזכות סגנון כפרי ודלתות בדגמי עץ.
בדלתות חמדיה תוכלו למצוא ולבחור דוגמאות שונות של של דלתות במראה עץ. יש גוונים כהים יותר כגון וונגה ואגוז, שיתאימו לבית בסגנון כפרי. לעומתם, הגוון בהיר יותר כגון אלון מולבן יתאים לעיצוב סקנדינבי או בוהו-שיק, ואילו הגוון האפור, גריי ווד יכול להשתלב מצויין בטרנד הראסטיק, התעשייתי ואף המודרני. דוגמת העץ יכולה להיות לאורך או לרוחב. הציפוי בדוגמת העץ יכול להיות למינטו או פורמייקה.

לקבלת אווירה הרמונית, תוכלו להתאים דלתות בדגמי עץ לשאר האלמנטים העיצוביים בבית כגון ארונות המטבח, הכורסאות, שולחן האוכל והכיסאות. ביחרו בדלתות שתשמורנה על איזון עם הפרקט, קמין העצים או קיר הבריקים, וזאת מבלי ליצור עומס עיצובי. רוצים להוסיף עוד טאצ' מיוחד ומזמין? הוסיפו עציצים ופרטי טקסטיל חמימים ורכים.

בחירה בדלתות בדגמי עץ עשויה להתאים לחללים גדולים ומרווחים, שופעי אור, אולם לא כדאי לפסול אותו גם בחדרים קטנים יותר, לקבלת מראה אינטימי וחם של צימר או ספא.

חשוב שתדעו:

* דלת בדגמי עץ יכולה להיות אקוסטית – הכנסנו את טכנולוגיית ULTRA QUIET, עם הפטנט הבלעדי לדלתות האקוסטיות שלנו במראה עץ. כך שאינכם צריכים לוותר על העיצוב שאהבתם כדי ליהנות מבית שקט ורגוע.
* גם דלתות בדגמי עץ יכולות להיות עמידות לנזקי מים, וזאת בזכות החלק התחתון של הדלת- 7 ס"מ של סגסוגת פולימרית בעלת עמידות גבוה ודבקים מיוחדים העמידים במים.
* דלת בדגמי עץ יכולה להיות גם דלת הזזה – אם תירצו למקם אותה בחדר קטן וצפוף, תוכלו לבחור דלת בדגמי עץ שבמקום פתיחה רגילה תהיה בהזזה על הקיר או לכיס, ותדבר בשפה עיצובית זהה לשאר הדלתות בבית.
* תוכלו לשלב בדלת בדגמי עץ חלונות שונים עם זכוכיות שונות, חלבית מודפסת או זכוכית סבתא.
* תוכלו גם להוסיף פסי מתכת לקבלת מראה מעודן ומודרני יותר.

דלתות אקוסטיות דלתות לבנות דלתות נגד מים דלתות בדגמי עץ דלתות מעוצבות דלתות הזזה דלתות צבעוניות דלתות ציר נסתר דלתות נוספות זכוכית ופרזול קטלוג ידיות
*6124 צרו איתנו  קשר