בחירת דלתות בהתאמה אישית

מהם ההבדלים בין דלת "מהמדף" לבין דלת המיוצרת בהתאמה אישית, מדוע תמיד תעדיפו מוצר חדש "מהניילון", האם דלתות בהתאמה אישית יקרות יותר ומהם זמני האספקה? כל התשובות במדריך המלא שלפניכם.

כל בית צריך דלת "תפורה" למידותיו: נתחיל מהעובדה שבית הוא הנכס החשוב ביותר שיש לנו ולרוב גם היקר ביותר. בהתאם אנחנו מקפידים על כל פרט בעת שלבי התכנון והביצוע של בנייתו, רכישתו או שיפוצו של הנכס- מבצרנו הפרטי.

באותו אופן שבו אתם בוחרים את חלוקת החללים והאדריכלות, עיצוב הפנים, החומרים ועד לאחרון הברזים בבית, כך עליכם להתייחס לדלתות הפנים- בקפדנות ותוך חשיבה לטווח הארוך.

חשוב לציין שלדלתות פנים יש השפעה רבה על המראה הסופי של חלל הבית ומעבר לכך, על איכות החיים. כך למשל, לרשותכם דלתות פנים מעוצבות ועד לדלתות אקוסטיות לחדרי שינה, אשר ישפיעו על הפרטיות של בני הבית. אבל לפני הכול- צריך לקחת בחשבון שלכל מפתח ישנו מידה ומבנה משלו ולכן, התאמת הדלת צריכה להיות מדויקת ספציפית לבית שלכם וללא פשרות. 

מה ההבדל בין דלתות קיימות במלאי לבין התאמה אישית של דלתות חמדיה?

דלת קיימת היא למעשה "מוצר מדף", כלומר דלת שמסופקת לכם מתוך מלאי דלתות קיים. על מנת להתאים אותה למידות הנדרשות לכם, עוברת הדלת תיקון ושיפוץ. לעומת זאת, דלת בהתאמה אישית מיוצרת במיוחד עבורכם ו"תפורה" למידותיכם. חברת  דלתות חמדיה, המייצרת דלתות בהתאמה אישית, מספקת לכם דלת חדשה, שלא נאלצה לעבור התאמות ושינויים, העלולים לפגוע באיכותה לאורך זמן. 

אילו שינויים עוברת דלת שאתם רוכשים מהמלאי?

דלת מתוך המלאי של היצרנים היא דלת שעוברת תיקונים ושינויים, על מנת להתאים אותה למידה הנדרשת ללקוח. במקרה שקיים צורך להקטין את מידותיה, המשמעות היא ניסור וחיתוך הדלת, תהליך שעלול לשחרר את הדבקים ולייצר לאורך השנים פתח לחדירת מים. למעשה, אחד מהגורמים המרכזיים לנזקי מים הוא דלתות שנרכשו מהמלאי ועברו תיקונים.

במקרה של צורך  להתאים לפתחאת הדלת הקיימת במלאי,  משתמשים היצרנים בחומרי מילוי, על מנת לגשר על הפער בין המפתח הקיים לבין הדלת הקיימת במלאי.

לא סוד הוא, שכל מוצר שעובר התערבות "טיפולית" כאמור- הוא מוצר שמתחיל את חייו ברמת סיכון גבוהה יותר. בין אם מדובר בהחלפת רכיבים למוצרי חשמל, תיקון חלפים בטלפון הנייד ובין אם מדובר בשיפוץ מנוע לרכב- ברגע שהמוצר "נפתח" ועבר שינוי, הוא צפוי לסבול מתקלות בשלב כזה או אחר. לכן, גם אם מציעים לכם אחריות על מוצרי מלאי, תמיד תעדיפו לקנות מוצר חדש מ"הניילון"- שעונה בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם. 

האם דלתות בהתאמה אישית מיוצרות בגדלים שונים?

כן. דלתות חמדיה, המיוצרות בהתאמה אישית, מותאמות מראש למידות אותן אתם בוחרים, בהתאם למפתח הקיים או המתוכנן בביתכם. להבדיל מחברות המספקות דלתות מהמלאי, דלתות חמדיה מתאימה את המוצר ללקוח- ולא את הלקוח למוצר. רוב החברות מייצרות מידות רוחב 60,70,80,90 ס"מ. דלתות חמדיה היא מייצרת נוסף למידות האלו גם מידות רוחב ביניים: 65, 68, 75, 78, 85

בשיפוץ דירה, גובה הפתח משתנה מדירה לדירה ואז נאלצים לחתוך מתחתית הדלת וזה מחליש, מוריד הגנות. דלתות חמדיה מייצרת כל דלת עם תעודת זהות לפתח, כולל הגובה. 

מהם היתרונות של ייצור דלתות בהתאמה אישית?

בייצור בהתאמה ניתן להגיע לרמת הדיוק הגדולה ביותר למפתח וכך לשפר את האקוסטיקה, העמידות, יציבות המשקוף, פרופורציות הפרזול, הגימור ועוד. כמו כן, בייצור דלתות בהתאמה אישית אין צורך לקצר את הדלתות, לחתוך, לפגוע בתחתית או להוסיף לה מילוי. לכן, דלתות בהתאמה אישית של חמדיה תמיד יכללו 7 ס"מ של הגנה וחוזק. 

האם דלתות בהתאמה אישית הן יקרות יותר?

לא. היתרון של דלתות חמדיה, בין היתר, הוא בגודל ובהיקפי הייצור העצומים שלה. לכן, אין לייצור בהתאמה אישית השפעה על המחיר. זאת ועוד, דלתות במידות ביניים 68/78  ס"מ ולעיתים גם מידות חצי, 65/75/85 ס"מ- מיוצרות עבורכם ללא תוספת מחיר!

האם זמני האספקה מהירים?

זמני האספקה בעבודה על בסיס מלאי לא מהירים יותר מאלו של דלתות חמדיה, המספקת דלתות בהתאמה אישית. הסיבות לכך הן יכולות טכנולוגיות גבוהות של ייצור שפיתחה דלתות חמדיה, בעוד שדלתות מהמלאי דורשות זמן עבודה על תיקוני הדלת, פירוקה וכדומה. 

דלתות חמדיה מספקת דלתות בהתאמה אישית ("למינטו" ו"אקווה" ללא תוספות) בתוך 10-16 ימי עבודה בלבד. 

לסיכום, תמיד תעדיפו מוצר חדש "מהניילון" על פני מוצר שנפתח ועבר תיקונים, על אחת כמה וכמה כאשר זה מגיע לדלתות פנים. דלתות פנים של חמדיה בהתאמה אישית, יבטיחו אורח חיים למוצר, שמירה על סגנון העיצוב ופרקטיות מירבית בשגרת החיים בביתכם.   

כתבות
*6124 צרו איתנו  קשר