דלתות עמידות במים ורטיבות

דלת עמידה לנזקי מים מעוצבת במגוון אופציות ואפשרויות, המתאימה במיוחד לחדרים רטובים על בסיס טכנולוגיית HPL הייחודית. דלתות חמדיה מציעה מבחר גדול של דלתות מבודדות מים, חלקות או עם אלמנטים דקורטיביים שונים. לקוחות רבים אוהבים להוסיף לדלתות חדרי הרחצה צוהר זכוכית שמכניס אור לחלל הבית.
קטלוג אינטראקטיבי - באפשרותך לבחור ממגוון הדלתות, המשקופים, הזכוכיות והצבעים על ידי הקלקה

טכנולוגיית עמידות במים ורטיבות

Aquadoor+ מבית דלתות חמדיה היא דלת עמידה מפני מים, שריטות ומפגעים (לפי תעודת האחריות). היא משלבת נראות מרהיבה עם מגוון אופציות עיצוביות ופרקטיות. סוד קסמה טמון בהתאמה לחדרים רטובים על בסיס טכנולוגיית HPL, שהינה פרי פיתוח של שנות מחקר. הדלת מיוצרת עם גימור פורמייקה של עד 3 מ"מ ועם כ-7 ס"מ מסגסוגת פולימרית בחלקה התחתון, שמספקים מענה מושלם נגד מים ונוזלים.

חדרים רטובים: דלתות למקלחת, לאמבטיה ולשירותים

חדר המקלחת הוא ללא ספק חדר אינטימי ופרטי במכלול חדרי הבית, ולכן כל דלת מקלחת צריכה לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות מבחינת חומרי גלם, בידוד רעשים, עיצוב וכמובן עמידות למים. בשנים האחרונות אנחנו רואים שחדרי הרחצה הם הרבה מעבר לחדר להתרחץ בו. יש בהם אמירה וסגנון אישי. אריחים מצוירים, כיורים מסוגננים, קרמיקה וברזים, תאורה ומראות בשלל סגנונות הם רק חלק מהעיצוב המוקפד לחדר מקלחת.

דלת למקלחת היא רכיב שמשתלב עם עיצוב המקלחת, תורם לו ומתכתב עם שאר הרכיבים. למשל, דלתות עם צוהרים בעלי זכוכית מודפסת המתכתבת עם הריצוף היא רק דוגמא אחת מבין אפשרויות רבות.

למה חשוב שהדלתות תהינה עמידות למים? בחדרי מקלחת יש הרבה לחות, ומים שמשפריצים. לעומת חדרי שינה בהם מותקן לרוב פרקט, שנשטף עם מעט מים, במקלחת אין פרקט ואז שטיפת הרצפות נעשית עם מים וחומרים כימיקליים. זו בדיוק הסיבה שבשלה פיתחנו דלת שהתחתית שלה מורכבת מסגסוגת פולימרית של כ-7 ס"מ (WPC). הדבקים שמחברים את חלקי הדלת הם דבקים מיוחדים ואיכותיים שעמידים למים. גימור הדלת הוא מפורמייקה עם עמידות נגד שריטות, מכות ומפגעים נוספים. הדלת שמתקבלת היא חלקה, יפה ונעימה למגע ולא צוברת אבק.

רוכשי דלתות AquaDoor+ יקבלו תעודת אחריות ל-8 שנים לנזקי מים ל 7 הס"מ התחתונים בכנף הדלת. מילוי הדלת הוא פלקסבורד, ומשקוף הדלת עשוי מעץ מלא רב שכבתי (ולא מפלסטיק חלול). כך שהדלת נותנת בידוד אקוסטי ברמה של עד 22 דציבלים. ובבדיקה במעבדה לאקוסטיקה נמצא שהיא מבודדת רעשים בפער משמעותי מדלתות הקיימות בשוק. 

מה עושים כאשר חדר אמבטיה הוא קטן וצפוף ולא ורוצים לחסוך כל סנטימטר שבו? אם אין מקום מספיק לדלת בפתיחה רגילה, אפשר להשתמש בדלת הזזה הנוסעת על קיר או לתוך כיס. בדלתות חמדיה אפשר להסב כמעט כל דלת לדלת הזזה, כך שאופי הדלת הוא דלת נגד מים וצורת הדלת היא הזזה.

 דלתות הזזה | קטלוג דלתות

ממה בנויה דלת נגד מים

דלתות AquaDoor+ מגיעות במגוון עיצובים. פורמייקה בגווני לבן ושמנתאלון מולבן ואגוז. ניתן להוסיף עליה גם פסי אלומיניום לקבלת טאצ' עיצובי מיוחד. אפשרות נוספת היא פורמייקה צבועה בכל צבע שתבחרו ממניפת צבעי טמבור, בדלת חלקה או עם חריטה שתיתן לדלת אופי ונוכחות. ניתן לבחור בין צירי פייפ לצירים נסתרים שיתנו מראה אלגנטי ונקי יותר.

ניתן גם להוסיף לדלת AquaDoor+ צוהרים מתוך קשת רחבה של דוגמאות, ולבחור בזכוכית שקופה, חלבית, מודפסת או זכוכית סבתא. הצוהר יוכל גם להכניס אור מהחוץ דרך חדר הרחצה אל החלל המשותף או לחדר.

ולגבי הפרזול, אתם בוחרים את הידית שמוצאת חן ונוחה לכם. ותוכלו גם להוסיף צו-אור, שהוא נקודת אור קטנה מעל הידית שנותנת אינדיקציה האם החדר פנוי או תפוס. גובה הדלת גם הוא אלמנט עיצובי ופונקציונלי, דלתות פורמייקה מיוצרות החל מגובה סטנדרטי ועד גובה שלך 2.40 מטר שיתאימו לוילות ולבתי יוקרה. האפשרויות הבלתי נגמרות של עיצובי הדלתות יסייעו לכם לשמור על קו עיצובי אחיד בין כל דלתות הבית, שישתלב בעיצוב של הבית כולו.

 

למה דלתות פולימריות הן רק חצי מהפתרון

זה נכון שפלסטיק עמיד למים. השוק מוצף בדלתות מיובאות בהן הכנף עשויה מפלסטיק, ובדלתות מיובאות ומקומיות בהן המשקוף עשוי מפלסטיק חלול. הבעיה עם פלסטיק היא שבידוד הרעשים שלו לוקה מאד בחסר, וכידוע הוא גם פחות מסיבי וחזק. בעולם הדלתות שווה לחפש את הגם וגם ולא את ה-או-או. חפשו דלת שהיא גם מתאימה למקלחת וגם מבודדת רעשים ולא כזו שעונה רק על אחת מהדרישות הללו.

 

 

דלתות פורמייקה עם עמידות למים – לא רק בחדרים רטובים

אם אתם בתהליך עיצוב דירת המגורים שלכם או בשיפוץ שלה, דלתות פורמייקה עם חלק תחתון שעמיד לנזקי מים הן בחירה מצוינת  לדירה כולה וגם לחדרים הרטובים שבה. כך תקבלו מענה לדרישות העיצוביות והפונקציונליות מבלי לוותר על הגנה מנזקי מים.

יש לציין שדלתות פורמייקה לא מיועדות רק לחדרים רטובים. הן מתאימות לכל חדרי הבית, ומי שיתקין אותן יהנה מכל היתרונות המוזכרים למעלה: עמידות למים, בידוד רעשים, מגוון עיצובים, הגנה מפני שריטות (למשל של בעלי חיים) ופגיעות אחרות (בימבות וכדומה). 

גם כאשר מדובר בדירה להשקעה בה הדיירים מתחלפים כל שנה שנתיים, מומלץ להתקין דלתות פורמייקה שהן הרבה פחות חשופות לפגיעות ושריטות, ומצוינות למקלחת, חדר אמבטיה ושירותים. כך תחסכו לעצמכם כאב ראש.

מוזמנים להתרשם ממבחר דלתות הפנים שלנו בקטלוג אינטראקטיבילבקר בסניפים שלנו או ליצור איתנו קשר

 

דלתות אקוסטיות דלתות לבנות דלתות נגד מים דלתות בדגמי עץ דלתות מעוצבות דלתות הזזה דלתות צבעוניות דלתות ציר נסתר דלתות נוספות זכוכית ופרזול קטלוג ידיות
*6124 צרו איתנו  קשר