דלתות פנים לבית

דלתות פנים לבית אינן רק אמצעי חציצה בין חדרים, אלא בעלות תפקיד של ממש. בחירה בדלת הנכונה יכולה להיות כל ההבדל בין מגורים נעימים ויחסים תקינים בין בני משפחה לבין מגורים בסביבה מתפשרת, עצבנית ונוטה לחיכוכים.

כל אחת מהדלתות בבית עונה על צורך אחר, לכן ניתן לבחור מבין שלל עיצובים שונים שיקנו לדלת פונקציונאליות חדשה. חשבתם שכל הדלתות בבית זהות? תחשבו שוב:

דלתות לחדרי שירותים

דלתות פנים בחדרי שירותים חשופות לתנאי לחות מוגברים, לכן כדאי לבחור דלת שעברה טיפול להפחתת נזקי לחות. החלק התחתון של הדלת נצבע בלכה ייחודית, שמגבירה את עמידות הדלת לפגמים או כתמים כתוצאה מחשיפה למים.

ישנה דרך חשובה נוספת לשמירה על הדלת: התקנת הלבשת פולימר WPC. הלבשת WPC מטופלת נגד התפתחות של עובש ופטריות ואפילו דוחה חרקים -  תכונות שהופכות אותה לאביזר המשלים המושלם.

להשלמת עיצוב הדלת האידיאלית לחדר השירותים, אפשר לבחור מבין כמה חלונות הצצה שיעידו על תפוסת החדר בכל רגע נתון. אפשר לבחור במעוין קטן או מלבן אינטימי בחלקה העליון של הדלת, או לצאת מהקופסא על ידי בחירה בהתקנת נקודת אור שממוקמת מעל הידית.

דלתות לחדרי שינה

חדר השינה הוא המקום בו אנו נרגעים בסופו של יום ארוך. דלת חדר השינה היא היחידה שמגנה עלינו מתלאות היומיום ורעשים שמגיעים מחדרים אחרים. יש לה תפקיד נוסף חשוב – היא מעניקה לנו את הפרטיות לה אנו כמהים ומבודדת אותנו משאר חלקי הבית או הדירה.


כדי ליצור את הדלת המושלמת לחדר השינה, כדאי לבחור בדלת במילוי פלקסובורד. המילוי הייעודי מכיל שבבי עץ ופשתן לבידוד רעשים מושלם. כך תהיו בטוחים שתתאפשר לכם שנת לילה מושלמת, בלי הפרעות.

דלתות לחדרי ילדים

מגיע שלב בחייו של כל ילד בו הוא מתחיל להבין את הצורך בפרטיות. בדרך כלל התחושה נלווית לרצון בעצמאות חדשה, אז הוא נכון להוכיח את כישוריו הרחק מעיניהם הבוחנות של אמא ואבא.
מתוך הבנה שמאחורי דלתות סגורות אורבות גם סכנות פוטנציאליות, לדלתות חמדיה הפתרון הטוב ביותר לקטנטנים שדורשים עצמאות: מבחר דלתות בעלות חלונות הצצה בזכוכית חלבית.


כך תוכלו להתקין דלת שמגשרת בין הרצון לתת לילדכם פרטיות לבין הדאגה ההורית לשלומו.
 
ניתן לבחור את העיצוב שמוצא חן בעיניכם ביותר: "יפני 12" – דלת שמורכבת כולה מפאנלים, "מחצית 3" – דלת שבחלקה העליון פאנל גדול, "פס רחב 9" – דלת אלגנטית במיוחד שפאנל רחב מעטר אותה לאורכה ו"קרן 2" בעלת פאנל צנוע יותר.

דלתות הזזה ליחידות הורים

מאז ומעולם דלתות הזזה היוו פתרון מושלם לחללים קטנים. היום, השימוש הנפוץ ביותר של דלתות הזזה נגררות לכיס הוא ליחידות הורים: ניתן להשתמש בהן כמחיצות בין חדר השירותים לבין חדר השינה או בין חדר השינה וחדר הארונות. דלתות הזזה מחליפות את דלתות הארון המסורתיות ומהוות אלטרנטיבה אלגנטית ושקטה במיוחד לחללים שמנוצלים בצורה מקסימאלית.

דלתות הזזה למטבח

באופן מסורתי, מקומן הטבעי של דלתות הזזה הוא במטבח, בפרט בדירות ובבתים שנבנו לפני שנות התשעים. מטבחים קטנים ופרקטיים נהנים מיתרונותיהן של דלתות הזזה, שלא תופסות שטח רצפה במצב פתוח. גם חללים קטנים יותר שיוצאים מתוך המטבח משמשים את הדיירים על הצד הטוב ביותר באמצעות דלתות הזזה, לדוגמא: מזווה, חדר כביסה או חדר שירות אחר.

דלת הזזה שקטה מאפשרת מעבר נוח בין החדרים, ניצול אופטימאלי של שטח החדר וכמובן – חוצצת בין אזורי האירוח בבית לבין איזור העבודה.