שיקולים בבחירת ידיות לדלתות

מבין כל השיקולים שעולים בבחירת דלתות פנים חדשות לבית או למשרד, אין חשוב מזה הנוגע לנושא של ידיות לדלתות. הזמן והמחשבה שמוקדשים לצבע הדלת, צורת המשקוף, עיצוב הסגנון ואיכות החומרים- כולם מאבדים מחשיבותם אם לא ניכרת השקעה בידית.

גם הדלת האלגנטית, האסתטית והיקרה ביותר "תלך לאיבוד" אם הוצמדה לה ידית שלא מחמיאה לקו העיצוב הכללי ולתכונות הדלת עצמה.

תכונות הידית ונעילת מגנט

ניתן לומר אם כן, שהידיות לדלתות הן התכשיט שמושך את העין ויש להתייחס אליהן ברצינות ובכובד ראש. עליהן להיות איכותיות ועמידות בפני בלייה, בגימור מעולה, כי השימוש הרב בהן יוצר קרקע פורה לכשלים במנגנון הנעילה וצניחה של הידית. החלפה תכופה של הידית או מנגנון הנעילה יוצרת פגמים בציפוי הדלת, שאינם אסתטיים ותיקונם עולה כסף רב- לעיתים אף החלפה של הדלת כולה.

ל"דלתות חמדיה" מנגנון נעילה מגנטי שמונע תזוזה ורעידות במנגנון במשקוף, שומר על אורך חיי המנעול ומותאם במיוחד לדלתות עץ.

מכאן שההשקעה בידיות של דלתות היא מהלך נבון ונושא פרי לאורך שנים.

ידיות לדלתות בבית המשפחה

בגלל השימוש היומיומי והתכוף בידיות, הן צוברות יותר חיידקים ולכלוך מכל חלק אחר בדלתות הפנים. רוב הידיות שנמכרות בשוק היום עוברות טיפולים שהופכים אותן לעמידות בפני סימני אצבעות. למרות הפתרון האסתטי, חיידקים מצטברים עליהן כל זמן שנעשה בידיות לדלתות שימוש, לכן חשוב להקפיד לנקות ולנגב אותן באופן קבוע- במיוחד בבית עם ילדים.

לסיכום, בחרו בידית שמחמיאה לדלת ומשתלבת בעיצוב הבית, בחרו בחומרים פרקטיים שאינם רגישים לסימני אצבעות וזכרו- שמירה על אורך חיי הידית תשמור גם על הדלת.

כתבות
*6124 צרו איתנו  קשר