דלתות פנים מעץ – הטרנדים החמים האחרונים

דלתות פנים מעץ בקולקציות החדשות בשוק הן עולם חדש ומופלא. הן מאפשרות גמישות עיצובית רבה ובאות בדגמים מפתיעים מכל בחינה, ולכן משדרגות כל סגנון עיצובי שחשבתם עליו לבית או למשרד. לפניכם כמה מן הטרנדים הלוהטים כעת בעיצוב בשילוב דלתות עץ.

דלתות פנים בדגמי עץ >>  

 

עיצוב כפרי בשילוב דלתות פנים מעץ

בעיצוב הכפרי המטרה היא ליצור קן חמים ואווירה טבעית, שורשית ומוארת לבית. בדלתות פנים, הרעיון הוא לשמר מראה מסורתי-ניטרלי לדלת תוך שימוש בחומרים בעלי מראה אותנטי וחשוף ופחות מעובד.

דלתות פנים מעץ מחממות את האווירה ומוסיפות להרגשה ביתית נעימה. תוכלו לבחור בין סוגי וגווני עץ שונים, מבהיר מאד ועד כמעט שחור, תוך דגש על שימור הטקסטורות והדוגמאות הטבעיות של העץ. בדלתות עץ כפריות ניתן לשלב חלונות בחלקה העליון של הדלת, ואף דוגמאות ההולמות את הסגנון כגון קשתות, פסים עבים, חלוקה פנימית של הדלת באמצעות פסים אורכיים ורוחביים, וכד'. 

דלתות עץ בעיצוב בסגנון מודרני-אורבני

הסגנון המודרני-אורבני מועדף היום על רוב הישראלים שאוהבים את הניקיון וחוסר היומרנות שלו המתאימים לאופי הישראלי. הוא מתאפיין בקווים ישרים ומראה פשוט על גבול המינימליסטי, במשטחים חלקים ובשילובי צבעים המחברים בין מונוכרומטיות שחורה-לבנה-אפורה לבין נקודות צבעים בולטים ועזים המוסיפות עניין ומקלילות את האווירה.

דלתות פנים מעץ יכולות להיות משולבות בסגנון זה על ידי בחירה בצבע מעניין לדלתות, בחיפויים או טקסטורות עם צורות גאומטריות, או דווקא על ידי בחירה בגוונים המונוכרומטיים כאשר נקודות הצבע מוספות לחדר באמצעות קירות צבעוניים, וילונות, רהיטים, תמונות או כריות. הצבעים המובילים השנה הם הצבע הכחול והשחור, אבל לא משנה איזה צבע תבחרו, הטרנד הבולט השנה הוא מבריק, וכמה שיותר, אז הניחו בינתיים את המאט בצד לשנים הבאות. 

עיצוב קלאסי עם דלתות פנים מעץ

סגנון העיצוב הקלאסי מתמקד בקישוטיות רבה יותר, ובדלתות הפנים הדבר מתבטא בעיקר בפיתוחי עץ דמויי-גילוף בדלת עצמה. דלתות קלאסיות יכולות להגיע בעיצוב הכולל משקוף עליון גדול במיוחד עם גילופים, לרוב בסגנון עלים ופרחים או דוגמאות גאומטריות.

הדלתות ייצבעו בלבן או ישמרו על צבע העץ הטבעי, אך העץ יהיה מוחלק מאד, וסביר להניח שבדלת ישולבו פתחי זכוכית, מסגרות פנימיות מוזהבות ואפילו פרזול קישוטי בידיות. עיצוב בסגנון זה מתאים במיוחד לחללים גדולים, בהם הוא מקבל משנה תוקף ועוצמה. אך גם בחדר אופייני בגודלו לדירה ישראלית הוא יכול להשתלב ולהוות נקודת אטרקציה המקפיצה את מראה החדר. 

דלתות פנים מעץ משתלבות בעיצובי רטרו-וינטג'

מראה הרטרו מאפשר לכם ליצור סגנון אינדיווידואלי וייחודי לביתכם. תוכלו לבחור בתקופות שונות לשקף בסגנון, לפי העדפותיכם. מראה שנות השישים, למשל, ניתן ליצור באמצעות צבעים פסיכדליים לדלת או צבעים עזים שהיו חביבים בתקופה כגון חרדל, ירוק בוהק, כתום וחום. תוספת של מסגרות פנימיות בתוך הדלתות תחזק את המראה ה"מיושן".

אם אתם מעדיפים דווקא את שנות ה-80, תוכלו לבחור בצבעים הפופולריים לתקופה כמו אדום בוהק או אפור עכבר. אם אתם נועזים ואמיצים יותר אולי תרצו דווקא לבחור במלבנים בצבעים שונים על הדלת שייצרו מראה חד-פעמי ופוטוגני במיוחד שיספק לכם תמונה ממש מגניבה לחשבון האינסטגרם שלכם. 

פרקטיות, בטיחות ועמידות

זוכרים את דלתות העץ המתפוררות בבתי הסבים והסבתות של רובנו? אז תשכחו מהן – דלתות פנים מעץ עברו לא רק שדרוג עיצובי, אלא גם בסטנדרטים וטכנולוגיות הייצור שלהן, וכעת הן איכותיות, בטוחות ועמידות יותר מאי פעם. בישראל, בה מקובל לנקות את הרצפות במים וחומרי ניקוי, נהגו תחתיות הדלתות בעבר להרקיב בשל המים והחומרים החריפים.

לא עוד! דלתות העץ של היום מיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות, עוברות טיפולים מיוחדים  ולעיתים אף מצופות בחיפויים המבטיחים את עמידותן, כך שלא תצטרכו לחשוש לשטוף את הרצפה כפי שאתם רגילים, או לנקות את הדלת בחומרי הניקוי המועדפים עליכם. דלתות הפנים של היום בטוחות יותר גם לילדים – הן נסגרות באופן חלק ושקט ולא ניתן כמעט לטרוק אותן בחוזקה. כך ניתן להגן על הילדים ולמנוע סכנות בבית.

לאור כל זאת, ברור שבחירה בדלתות פנים מעץ היא בחירה נהדרת שמספקת אפשרויות וגיוון עיצוביים, בחירה פרקטית ובטוחה שתמיד מצליחה. התייעצו עם המומחים שלנו לגבי הדגמים המתאימים ביותר לעיצוב המועדף עליכם ולצרכים של ביתכם ומשפחתכם.